Apelrydsskolan i Båstad

På Apelrydsskolan kan du välja att läsa något av våra sju nationella program. Här finns

Samhällsvetenskapsprogrammet Global Management med ekonomiprofil, fyra olika Estetiska program varav ett är en spetsutbildning inom Mode & Design. Ett Restaurang- och livsmedelsprogram som drivs i samarbete med Norrvikens Trädgårdar och ett Barn- och Fritidsprogram med fokus på idrott och hälsa.

Vi bedriver också Nationell Idrottsutbildning inom Padel för dig som elitsatsar i denna växande sport och här går Sveriges främsta padeljuniorer och tränar under skoltid. Dessutom har vi Lokal idrottsutbildning inom Golf kopplat till Bjärehalvöns golfanläggningar.

Om du väljer att bo på internatet erbjuder vi flera olika boendealternativ. Här bor du tillsammans med 100 andra ungdomar alldeles bredvid havet.

Ta gärna del av vårt material här i montern och tveka inte att kontakta oss om du vill prata om något eller har frågor.

Läs vår digitala broschyr om Apelrydsskolan.