Nicolaiskolan i Helsingborg

Är du en framtida ekonom, jurist, samhällsvetare, medieproducent, musiker, dansare eller frisör? Då har du kommit rätt. Här möter du kreativa talanger som arbetar med hållbart skapande och entreprenörskap oavsett program.

Vi har programmen för dig som vill starta eget, plugga vidare i Sverige eller utlandet.

Is English your cup of tea? Maybe our Business and Management or Social Science Programme is something for you.

Du arbetar i verkliga projekt med uppdragsgivare från din framtida bransch, i moderna salar anpassade efter ditt program. Vi ställer höga krav på ditt engagemang och din initiativförmåga. Vi finns alltid till hands när du behöver det.

Vi utbildar dig med kunskaper för en föränderlig värld och uppmuntrar dig att ta ansvar för framtiden. Därför är internationella frågor och hållbarhet alltid en del av undervisningen. Tillsammans bidrar vi till en bättre och mer hållbar värld.

Ta en virtuell rundtur på vår skola