NTI Gymnasiet Helsingborg

Tycker du om utmaningar och vill förändra framtiden? Då ska du börja på NTI Gymnasiet! Högsta tänkbara måluppfyllelse, avancerat makerspace och lärare i världsklass. Vi är certifierade Teknik college och arbetar nära tech-branschen. Som elev hos oss får du spetskompetens när det gäller den senaste tekniken inom ditt område.

Våra skickliga lärare har erfarenhet från både universitet och näringslivet, de har spetskompetens och arbetar för att du ska nå din fulla potential och vara rustad för framtiden.

Vi är ca 400 elever och har en positiv och familjär stämning. Sport, utlandsresor, elevdrivna klubbar, LAN, läger och flera roliga events året runt. Du lär snabbt känna alla på skolan – som är ett andra hem för många!

Ny inriktning – industrial finance

Nu startar vi en grymt spännande inriktning på teknikprogrammet för ambitiösa elever – Industrial Finance. Här ges möjlighet att läsa både ekonomi och teknik.

Läs vår broschyr (pdf)